Lancôme

Lancôme ble grunnlagt i 1935 av den visjonære pioneren Armand Petitjean med mål om å utvikle den franske ånd og smak verden over. Lancôme rommet øyeblikkelig faktorene som karakteriserer et moderne skjønnhetsmerke: komplementaritet mellom parfyme, skjønnhetspleie og make-up, samt evnen til å adressere et internasjonalt klientell. I dag er merket til stede i 130 land, med 20.000 skjønnhetsrådgivere som alle formidler dette budskapet om fransk fortreffelighet ved å kombinere sofistikert service og ikoniske produkter (Trésor, La vie est belle, L'Absolu Rouge, Rouge in Love, Advanced Génifique, Visionnaire, Teint Miracle, etc.).

Lancôme hevder at lykke er den mest attraktive formen for skjønnet. Det er en følelse som vekker alle våre sanser. Merkets målsetting er å tilby enhver kvinne muligheten til å blomstre og til å forsterke sin skjønnhet og femininitet uavhengig av alder og hudfarge, ved å tilby henne den beste vitenskap samt innovasjoner som har markert sin epoke. Som et fransk luksuriøst kosmetikkhus, representert av ambassadører som er like inspirert som de er inspirerende (Julia Roberts, Kate Winslet, Penélope Cruz, Lupita Nyong'o, Lily Collins, Alma Jodorowsky og Daria Werbowy), er Lancôme speilbildet av en kvinne: strålende og fengende. Dag etter dag er merkets ambisjon at enhver kvinne som kommer til Lancôme for å bli vakrere drar derfra lykkeligere.

Filter