search

Revlon

Revlon er i dag et av de største varemerkene innen sminke, og har et stort utvalg av skjønnhetsprodukter. Revlon fører alt fra leppestift, øyenskygge og mascara til foundation, primer og neglelakk. Revlons sminke er populær og elsket over hele verden, og her på eleven.no vil du finne et bredt utvalg av deres fantastiske produkter.

Revlon

Revlons store revolusjon

Revlon ble grunnlagt i 1932 av Charles Revson, en pioner i sitt felt, og med en unik visjon. Revson ønsket å skape et varemerke innen sminke og skjønnhet, og som hadde evnen til å endre hvordan kvinner oppfattet seg selv. Han ønsket å skape begeistring - noe fantasifullt og enkelt, noe som fikk en hel verdens øyne rettet mot seg. Revson kunne farge - helt ut i fingerspissene - og slik utviklet han den første pigmenterte neglelakken i verden. Oppfinnelsen forandret skjønnhetsindustrien, og Revlon, så vel som Revson, skrev skjønnhetshistorie.

Et ekte skjønnhets-varemerke

I 1939 fulgte Revlon opp suksessen fra 1932 med lanseringen av det nå ikoniske «Matching Lips and tips" - konseptet. Målet og ideen var å inspirere kvinner til å bruke samme farge på neglene som på leppene, en gjennomført look med stil og klasse. Tiåret etter innførte Revlon en rekke nyvinninger i skjønnhetsmarkedet, inkludert den første vannfaste maskara som ikke krever en spesiell sminkefjerner, samt kremøyenskygge. I 1962 kom den første rougen, som ble fulgt opp av den uforglemmelige parfymen Charlie ti år senere, i 1973. Verdens første duft laget for et bredere marked.

Oppfinnelsene avløser hverandre.

Revlon er fortsatt en viktig pioner innen skjønnhetsindustrien, hvis ønske er å fortsette å oppmuntre kvinner til å uttrykke seg gjennom farge. I 2009 lanserte Revlon sitt samarbeid med den velkjente og anerkjente make-upartisten Gucci Westman i Hollywood, og ansatte han som Global Artistic Director. Sammen med sine ambassadører som skuespillerinnene Emma Stone, Halle Berry og Olivia Wilde, velger Revlon nå å fremheve sin skjønnhetskompetanse på flere ulike måter. Med nye kolleksjoner hvert år, som inneholder reviderte ingredienselister, banebrytende design og oppdatert fargepalett, er Revlon et naturlig valg for alle kvinner.

Revlon på eleven.se

I oktober lanserer eleven.se Revlon utelukkende for det nordiske markedet. Med økende e-handel innen kosmetikk og skjønnhet, og et utvalg av over 900 merker og 30 000 produkter, er eleven.se stolte av å kunngjøre det nye samarbeidet.

"Eleven.se har alltid vært i forkant når det gjelder små og store nyheter, og å få lov til å lansere en så vellykket merkevare som Revlon er fantastisk," sier Hannes Hasselrot, innkjøpssjef for eleven.se.

87 produkter
12