Kundeservice
Hvis du har spørsmål om våre produkter eller din bestilling, så ta gjerne kontakt med vår kundeservice. Det samme gjelder hvis du ønsker å tipse oss om nye produkter og merker som du ønsker at vi skal ta inn. Vårt mål er å lage et så komplett sortiment som mulig. Spørsmål angående ditt kjøp/bestilling vil bli besvart innen 24 timer på hverdager.
Telefon/Epost
Telefontid: Hverdager 08.00-15.00
Telefonnummer til Youty Group (Youty, Nordicfeel, Eleven og Blush): 377 15 100
(For å angre på kjøp og returer, benytt e-post.)
E-post: kundeservice@eleven.no
Spørsmål om faktura/delbetaling
For spørsmål om din faktura eller din avdragskonto (ikke produktspørsmål), henviser vi til Qliro AB, som håndterer dette for oss. Du kan nå dem på telefon 800 25 055 eller kundeservice@qliro.com.
Vanlige spørsmål & Svar
På Elevens kundeservice jobber makeupartister, hudterapeuter og hårstylister som sammen har mye kunnskap innen skjønnhet, hudpleie og hårpleie. Du er hjertelig velkommen til å kontakte oss med spørsmål, men ta gjerne en titt på svarene til de vanligste spørsmålene, så kanskje du finner ditt svar allerede nå! Les her.
Cookies
Cookies brukes for at vi skal kunne gi deg den beste handleopplevelsen, les om hvordan vi håndterer dine cookies her.
Om Eleven
Nysgjerrig på vår historie? Les mer om oss her.