Kjøpsvilkår
Youty AB (556746-8904), Valhallavägen 117K, 115 31 Stockholm, Sverige. Heretter kalt Eleven. I tillegg til disse vilkårene gjelder også våre personvernregler og medlemsvilkår.
Bestilling
Når du har fullført bestillingen, sendes en ordrebekreftelse til din e-postadresse. I bekreftelsen finner du all informasjon om produkter, pris, fakturering og leveringsadresse. Hvis noe er galt med ordrebekreftelsen, vennligst kontakt vår kundeservice umiddelbart.
Manglende ordrebekreftelse
På grunn av teknisk feil eller andre forhold utenfor elevens kontroll, kan ordrebekreftelsen bli forsinket eller helt uteblitt. Hvis ordrebekreftelsen din er forsinket i mer enn 30 minutter, og du har sjekket "spam" filteret ditt, så ber vi deg kontakte kundeservice.
Leveranse
Vi tilbyr hjemmeleveranse, post i butikk og pakkeboksleveranse med Bring/Posten, Instabox og Porterbuddy. Leveransealternativene og leveransetiden kan skille seg avhenging av hvor du bor. Skriv inn ditt postnummer i kassen for å se hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg samt beregn leveransedatoen. I din ordrebekreftelse står det når pakken senest sendes fra oss. Når pakken sendes fra vårt lager får du en mail fra oss med informasjon om dette. Via denne mailen kan du også spore din pakke.
Uavhentede pakker
Kunden må oppgi gyldig og korrekt leveringsinformasjon. Hvis eleven får returnert en pakke sendt til feil adresse eller ikke avhentet, er det opp til kunden å betale ny frakt. eleven sender e-post til kunden til den angitte e-postadressen når vi får tilbake pakken, og avventer på svar fra kunde. For bestillinger som ikke hentes, belaster vi med 150 NOK.
Forsinket levering
Hvis vi ikke kan sende din ordre innen fristen, vil du bli varslet via e-post eller telefon. Hvis du ikke godkjenner en ny foreslått leveringstid, har du rett til å kansellere kjøpet uten ekstra kostnad.
Priser
Alle priser i butikken er oppgitt i NOK (med mindre annet er spesifisert eller valgt av brukeren). Alle priser er inkludert moms. Vi forbeholder oss om prisendringer på grunn av prisendringer fra leverandør, feiltrykk i prislister og prisfeil på grunn av feilinformasjon og forbeholder oss retten til å justere prisen.
Kampanjer
Du kan ikke kombinere rabattkoder med andre kampanjer eller tilbud, med mindre annet er oppgitt.
Toll og moms i Norge
Moms og toll avgifter er inkludert i sluttprisen oppgitt i kassen. Det forekommer ingen ekstra kostnader ved levering.
Andre land utenfor EU
Eventuell inngangsavgift og toll er opp til mottakeren å betale.
Reklamasjon, angrerett og avbestilling
Vi følger forbrukerombudets anbefalinger for e-handel. Kundeservice må alltid kontaktes via vårt kontaktskjema, e-post (kundservice@eleven.se) eller telefon 21 98 43 30 innen rimelig tid. For mer informasjon, se vår returhåndtering side.
Angrerett
Når du kjøper varer på nettstedet, har du som kunde 30 dagers angrerett fra det tidspunktet du mottar et produkt du har bestilt. Mottakeren er ansvarlig for å kontrollere at leveransen og produktene er uskadet når de mottar pakken. Ta kontakt med vår kundeservice via e-post så sender vi en returseddel til e-postadressen du oppga i kassen.
Unntak fra angrerett
Produktet må være uåpnet og ubrukt, men etter loven har du rett til å teste egenskaper og funksjoner. Åpnet og/eller brukte hygieneprodukter tilbakebetales ikke på grunn av helse og hygiene. Ved godkjent heving av kjøpet refunderer vi beløpet for din bestilling innen 30 dager.
Reklamasjon
En reklamasjon må gjøres gjennom vår kundeservice. Reklamasjon for ødelagt produkt må skje innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget, men senest 3 år fra kjøpsdatoen. Merk at det ødelagte produktet ikke må kastes før saken er løst. Hvis varen ikke er på lager eller er utgått, så kontakt vi deg før ytterligere håndtering. Ved godkjent reklamasjon refunderer vi beløpet for bestillingen din innen 30 dager.
*Angående reklamasjoner og garanti på ghd-produkter:
Hvis du ønsker å reklamere og returnere din ghd styler eller ghd air er det bra om du tenker på følgende:
• Som produsent tilbyr ghd 24 måneders garanti på alle elektriske produkter.
• I denne perioden gjelder ghds byttegaranti om det er feil på produktet.
For å reklamere ghd el-produkter kontakt ghd https://www.ghdhair.com/no/help/returns
Om en vare savnes i din leveranse, kontakt oss direkte via info@nordicfeel.no. Vi trenger en skriftlig reklamasjon samt et bilde som underlag på pakken og dette må sendes til oss minst to dager etter at man har mottatt leveransen. Observer at du må spare orginal emballasjen for at vi skal kunne undersøke saken nærmere. Alle våre produkter veies og skannes inn når de pakkes. Dersom en vare mangler i pakken kontakter man Bring, dette gjør man enkelt via https://www.posten.no/kundeservice/kontakt-oss. Skulle det være at pakken er stjålet skal dette politianmeldes.
Skade
I tilfelle brutt eller åpnet eske ved levering, kontakt ditt utleveringssted umiddelbart etter at du har pakket opp pakken. De har ferdige skjemaer for skaderapportering.
Produktinformasjon
Vi reserverer oss for eventuelle trykkfeil på dette nettstedet, så vel som det endelige salget av produkter. Vi garanterer ikke at bildene gjenspeiler produktets eksakte utseende, ettersom en viss fargeforskjell kan forekomme avhengig av visning, fotokvalitet og oppløsning. Vi prøver alltid å eksponere produktene så nøyaktig som mulig.
Tvist
I tilfelle en tvist ikke kan løses i samråd med selskapets kundeservice og kunden, kan du som kunde kontakte Forbrukerrådet eller klagenemd.
Annet EU land
For et annet EU-land enn Sverige kan klager gjøres online via EU-kommisjonens platform for tvister, se http://ec.europa.eu/consumers/odr. Ved tvist vil vi følge en avgjørelse fra ARN eller den tilsvarende tvisteløsningsorganet. Tvister angående tolkningen eller anvendelsen av disse generelle vilkår og betingelser skal tolkes i henhold til norsk rett og lov.
Ansvarsbegrensning
Vi påtar oss intet ansvar for indirekte skader som kan oppstå på grunn av produktet. Vi godtar ikke noe ansvar for forsinkelser/feil på grunn av omstendigheter utenfor selskapets rådighet (Force Majeure). Disse forholdene kan for eksempel omfatte arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsbeslutning, redusert eller manglende levering fra leverandør. Videre tar vi ikke ansvar for eventuelle endringer i produkter/produktegenskaper som er endret av den respektive leverandøren og andre faktorer utenfor vår kontroll.
Endringer av vilkår
Vi forbeholder oss retten til å endre vilkårene når som helst. Endringer i vilkårene vil bli publisert online på nettstedet. De endrede vilkårene anses akseptert når du bestiller eller besøker nettstedet.
Øvrig
Fakta er gitt med forbehold for trykkfeil, leverandører kan f.eks oppgi uriktige spesifiserte tekniske spesifikasjoner, etc. Informasjonen som følger med utgjør ikke noe påstand om brukervennlighet, garanti, etc. annet enn det som er direkte oppgitt. eleven forbeholder seg retten til å endre all informasjon uten forvarsel.
Kontaktopplysninger
Youty AB (556746-8904)
Telefon: 21 98 43 30